SOBRE PUNT I COMA

És la primera associació comarcal que lluita en contra dels trastorns de la conducta alimentària (anorèxia, bulímia, trastorn per atracó...)

Constituïda en 2022 en la localitat de Muro d'Alcoi amb la finalitat de moure's per l'interior d'Alacant, concretament a les comarques de l'Alcoià i el Comtat.

Sobre el nom:

El signe punt i coma representa que una frase no acaba, sinó que continua d'una altra manera. Des del punt de vista psicològic es pot entendre com un símbol per a acabar amb la història que rebutja la teua vida i l'elecció de continuar lluitant per a superar dificultats.

Sobre el logotip:

El nostre logotip està compost per dos símbols, el principal representa el nom de l'associació (el punt i la coma) embolicat per una bambolla que associa ixe cercle de la enfermetat que no et deixa veure la realitat. El fons verd, el color de l'esperança, volent projectar fe i ànim per a començar amb la recuperació.

Els nostres fins són:

-Difondre i sensibilitzar a les comarques sobre les patologies relacionades als Trastorns de la Conducta Alimentària (TCA), implicant en la corresponsabilitat a tots els sectors per a evitar la seua continuïtat i extensió en publicitat, alimentació, moda, educació...

-Crear estratègies eficaces per a l'afrontament des de la família, el sistema educatiu, el tercer sector, administració i salut pública, mitjans de comunicació, etc.

-Intermediar amb les administracions públiques i altres organismes per a la implementació de polítiques, recursos i normativa que facilite i potencie la prevenció dels TCA.

-Brindar una atenció als afectats i els seus familiars, oferir informació i assessorament.

-Treballar en xarxa amb altres organitzacions cíviques, públiques i privades que ens permeta millorar la seua qualitat de vida, d'atenció sociosanitària i la consecució dels objectius de l'Associació.

¡Crea tu página web gratis!