El nostre treball

En l'actualitat, els trastorns de la conducta alimentària són una problemàtica cada vegada més comuna en la nostra societat. La pressió per complir amb els estàndards de bellesa imposats pels mitjans de comunicació i la societat, juntament amb factors personals i familiars, poden desencadenar en una relació disfuncional amb el menjar.

Ens ajudes?

Punt i Coma és una comunitat compromesa que busca expandir-se per a donar veu i suport a aquelles persones que enfronten trastorns alimentaris a la zona de l'Alcoià i el Comtat.

T'agradaria sumar-te com a voluntari o soci per a contribuir a la nostra causa? Tria el formulari que millor s'adapte a tu i uneix-te al nostre esforç per fer la diferència. La teua participació marca la pauta per a un canvi positiu!

¡Crea tu página web gratis!